dancy time



Gott Folk!

Min helg har varit alldeles fantastiskt. Vid 13 tiden i fredag for jag och min pojk norrut och klev efter fyra timmar av på perongen i Eskilstuna. Vi for såklart direkt till Ateljén där Sara sydde på en fräck kavaj. Sen vidare till Sara & Bennys nya hus i Härad, där åt vi så att det stod härliga till. Efter att magarna var fyllda drog vi in till Strängnäs och drog till Sju rum och Kök där vi mötte upp Pierre och Johnathan. Efter en halv öl, halvsov både Gustav och jag så vi drog hem till mammsen och somnade så gott.
Lördagen bjöd på Strängnäsmarknaden som vi njöt av, lunchade med Fia och Ella och så drog vi såklart en runda med LINN!
Efter några timmar var vi mätta på marknaden drog vi upp till pappsen där det bjöds på Tacos, hemma hos pappa var både Mummi, Vaari, Sara, Benny, Lina, Inger och Pappa såklart. På kvällen bastade såklart Gustav och jag , vi var såklart tvungen att tävla vem som kunde sitta längst i bastun, tror Gustav är lite smygfinsk med tanke på att han vann denna fantastiska tävling. Så även på lördagskvällen somnade vi gott. Söndagen spanderades mestadels på tåget mellan Eskilstuna-Halmstad , men avslutades ändå med en kvällspromenad kring Galgberget. Det är så man stavar till fantastisk helg.

Kommentarer
Postat av: LINN

PUSS!

2010-10-17 @ 18:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0