"Detta är vår dag"

 00.05 idag kom Gustav fram til mig och sa "Nu har vi varit tillsammans i 6 månader, tack för dessa fantastiska månader". Vi befann oss då på Robert's Coffe . Innan dess hade vi spelat bowling, jag och ett urval grabbar från klassen. Därefter hade vi ölat och roat oss hos Tasty. Så slutade med att vi vid tolvslaget befann oss i en skinnsoffa på Robert's Coffe.
En halvtimma innan hade Gustav och Coffe fått för sig att stan hade drabbats av Zombiesjukan, så när jag , Tasty, Björn och en av Filips kompisar möte upp dom så startade jakten. Jag jagade dom, som aldrig förr, efter en stund bestämde dom att jag visst inte var nån människodödande zombie så vi beslöt oss för att dra till Robert's, påväg dit, hann Gustav förudmjuka en biffig kille, vi hann bli bjudna på öl av den biffiga killen och så skapade vi bekantskap med en Pontus.
Ungefär så fortgick gårdagskvällen/tidigt denna morgon, varav ett "tal" (som Gustav vill kalla det) som min fina pjk höll för mig innan vi somnade, kan vara bland det finaste jag hört . Det inledes med " Du har sagt att människor ofta skriver fina saker till dig , men inte många säger det högt, så här kommer ett tal till dig" och avslutades med att jag grät glädjetårar, minns inte hela eftersom alkoholen dominerade min kropp, men bara det att tårarna kom symboliserar en hel del.
Så vår sex-månaders-dag har vi spanderat med att äta sushi, haft mycket av det goda, och så ikväll ska vi äta middag på Yozz och det hela avslutas med Herkules.
"Detta är våran dag" som gustav så fint sa det. Och så är det verkligen.


Kommentarer
Postat av: LOHAN

<3<3<3

2010-11-01 @ 14:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0