don't you forget about me

Jobbar med ett projekt. Jag gillar att ha projekt, även om jag ofta tappar motivationen eller orken mitt i, men detta ska jag banemej slutföra.

En annan grej som borde slutföras är allt regn som kommer alltför ofta, det är miljontals droppar på mitt fönster just nu, tror i och för sig att de sitter kvar från när det regnade förut idag, alltså det jag ville ha fram är att jag inte tror det regnar nu. Sånt är ju bra. Nu vet ni det. 
Några andra bra grejor är att imorgon väntar en hel ledig (var)dag. Sånt uppskattas, speciellt efter att de senaste veckorna inneburat galet mycket skolarbete.
Linn kommer om mindre än en måndad, tummen upp på det också , så har jag införskaffat nya sköna bra skor. När jag ändå är igång och radar upp bra grejor så får jag inte glömma att det imorgon är utkläddningsdags. Tänker inte avslöja vad mer än att min utkläddnad ligger mig varmt om hjärtat.

Som ni märker kan detta vara det mest värda inlägget på länge, ska kolla lokala nyheterna nu, det räknas inte med på bra-listan.  De pratar om knark nu.
Adios !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0