fuck you very very much

Imorgon är det fredag, vilket känns helt fantastiskt efter denna intensiva vecka, men kult har det minsann varit.
Kom hem för tre timmar sen tror jag, rätt tom i sinnet, helt utömd, men ändå kan jag inte somna. Ligger och lyssnar på Lily Allens -Fuck you, så funderar jag lite över avstånd. Känns så sjukt ovärt att det ska ta 5 timmar att ta sig hem. Även fast det är mindre än en vecka sedan jag var hemma så saknar jag allt minst lika mycket som jag gjorde innan jag och Gustav var hemma. Hatar att ha avstånd till Micke, till Liselotte och till Linn. Önskar jag hade mer avstånd till annat. Önskar att Halmstad kunde bjudapå roligheter, eller att jag om kvällarna hade energi till att börja träna franska eller söka praktikplatser. Skrev ju senast igår att jag var inspirerad och visst är det sant , men det känns som att tiden och energin är för knapp för att jag ska ta tag i något.

Just nu vill jag mest ut i världen och skapa film, på alla möjliga plan. Jag vill bo i en vindsvång i Paris, Micke ska bo på andra sidan gatan, Linn ska bo våningen ner och går man längs med gatan så ska det ligga ett super mysigt som Liselotte ska äga, hon ska bo ovanpå det. Jag ska resa mycket, minst en vecka i ¨månaden ska jag vara någaon annanstans än i Paris, mitt jobb ska vara distanserat så att jag kan åka till Sverige och äta mammas lassane då och då.
Vet att livet inte är en dröm , men önska kan man väl alltid? Och desutom är det min morot, in inspiration till att tro att det finns ett liv efter Halmstad, saken är väl den att jag då istället kommer sakna Halmstad. Men det är ändå himla fint att sakna. Det kan vara en av mina favorit hobbyes, sitta ner och stirra in i vägen medan jag ser  tillbaka, minns och saknar. Jag tror att halva mitt bränsle går ut på att sakna, speciellt männsikor och platser. Har exempelvis aldrig saknat Finland så mycket som jag gjort denna sommaren och denna hösten.
Gud vad ord som väller ut, behöver helt enkelt skriva av mig rejällt. Egentligen skulle jag behöva skriva av mig om helt andra saker, men de är för privata. Det är nog dels en anledning till att jag saknar Linn så fruktansvärt mycket. Jag saknar att prata om livet och känslor med den kvinnan. 

Kommentarer
Postat av: LOHAN

Dina drömma sound really perfect to me baby!



Förstår verkligen att du saknar Lintuluoto! Jag saknar det som en jävla galning, har åkt förbi Stadsgården några gånger den senaste tiden, vill så gärna hoppa på båten! Och jag var ändå där några dar i somras. Och får snart åka igen.. Önskar sååå att du kunde hänga med! <3<3<3



Och jag saknar göööörmycket att prata med dig. Det vore väldans fint att välla känslor över dig och ta emot från dig också. Har något fint att berätta ska du veta! Ringer dig nån dag.



PÖZZ

2010-10-21 @ 18:40:22
Postat av: huckelbär

Bästaste!

Vill så gärna med, hade det inte varit för att vi har kukigt mycket i skolan så hade jag dragit med på momangen! Räknar dagarna, timmarna, sekundrarna innan du kommer hit och då, då ska vi minsann vetilera . saknar dig något så otroligt! puspusspussilaaaaajnen min pussi!

2010-10-26 @ 22:44:36
URL: http://huckelberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0