Mitt i naturen





Egentligen skulle utflykten satt igång redan tidigt imorse, men både jag och Gustav kände oss inte mannade att gå upp vid 9, så 3 timmar senare, efter inhandling och färdiggjord matsäck tog vi oss ut i det gröna.
Hela tiden gick vi och njöt av att vara ute i det fria. När vi för andra gången stannade för att ta ännu en tunnbrödsrulle satt vi på ett nervält träd vid en äng, sög i oss av friheten i luften, med en motorväg i ryggen och en öppen äng i synfältet. Då kysstes vi och jag tror Gustav kände samma känsla som jag; total lycka.
Tror att sådanna dagar behövs. Efter fyra timmar ute i det gröna gick vi hem, däckade på sängen, sen drog jag till Hanna för att kolla på Amelie från Montmarte.
Tror inte det hade kunnat bli än bättre söndag än såhär.

God natt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0