Mom and Dad



Cocktail gasque stod på tapeten i fredags, otroligt roande. Gårdagen ägnades åt att slakta en pizza, drick öl och bowla ett slag. En sådär härligt trevlig helg.
Anledningen till att jag tog mig in här var för att skriva några rader om min längtan.Längtan till allla hemma, längtan till julen, längtan till lite ledighet, längtan efter mamma, pappa, sara, linn, fia, ella, micke. Längtar efter en dos av frihet så att man kan leva lite som man vill, visst gör jag väl det, men det vore ju inte helt fel att bara kunna dra till Frankrike och pussa på Liselotte eller weekenda i London. Ungefär sånt jag sitter och funderar över vi 15- tiden  söndagen den 24 oktober, imorgon blir jag en aning rikare, känns bra.

Ajöös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0