24. Berätta om fem fina saker som har hänt under den här decembermånaden

December har varit en otroligt händelserik månad, för att sammanfatta månaden så kan jag säga att den innebar att jag var påväg mot ett nytt kapiteli boken om mitt liv.
December var månaden då jag ;
1. Mormor fick en stroke, vilket inte är bra eller fint någonstans, men hon har återhämtat sig otroligt bra på dessa två dagar och det är helt fantastiskt fint.
2. Jag fick praktikplats på UR
3. Jag fick reda på en sak som ännu är superhemlig, men superduper fantastisk och ja det innebär en stor förändrig i mångas liv, inklusive mitt eget. När det blivit officielt för alla kommer jag även skriva om det här.
4. Julafton var fin. God mat, bra människor och kanske det viktigaste bra TV-utbud (skämtosido) en fin dag blev det och lyckad på alla sätt och viss
5. Trots att inte december är slut så vet jag redan nu en fin sak som kommer ske, förhoppningsvis redan imorgon. Det är nämligen så att vi under nu snart två månaders tid skrivit,skrivit, läst, läst, skrivit, läst lite till och skrivit ytterligare lite till på en c-uppsats som ska vara klar den andra januari, vilket betyder att vi blir klara med den nu i december och det känns fint och framförallt skönt, äntligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0