lucy in the sky



Namn:
Lisa.
Piercingar: I ena örat och ett igenväxt hål i näsan, hade en plupp där i cirka två månader, sen tröttnade jag.
Tatueringar: Inte ännu.
Längd: 170 centimeter på morgonen.
Skostorlek: 37-38 och ibland 39.
Hårfärg: Råttfärgat egentligen, men nu är det rödbrund/solblekt.
Fräknar: På sommaren får jag extra mycket, de kalla årstiderna ser man dom knappt.
Motto: Var nöjd med allt som livet ger och allting som du kring dig ser, glöm bort bekymmer, sorger och besvär.
Kär? Ja.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ibland en anna stad, ibland ett annat land, ibland bara en annan lägenhet.
Tycker du att du är attraktiv? Näe det skulle jag inte påstå
Vilket schampo använder du? Just nu Franck Provot, men efter New York är det dags för redken igen.
Vad är du rädd för? Tusen miljoners saker, men allra mest att förlora mina kära.
Gillar du berg- och dalbanor? Nej.



Senaste…
Filmen du hyrde? Minns inte.
Filmen du köpte? Minns inte det heller.
Låten du hörde: Den här.
Låten du laddade ner? Laddar inte ner låtar.
Personen du ringde? Gustav
Personen som ringde dig? GUstav
TV-program du såg? Vänner.
Person du tänkte på? Mamma, saknar henne.
Favorit…
Låt: Många, framförallt den här listan.
Sak att göra: Kyssas, Umgås med bra människor, Festa, Bada, Äta, Kolla film och massa mer.
Sport: Sport är rätt tråkigt, men fotboll är kul att kolla på.
Kläder: Klänning.
Film: Amelie från Montmartre och Dirty Dancing.
Bil: En gammal bubbla.
Serie: Vänner (fick boxen med alla säsonger av Gustav i födelsedagspresent, lycka!)
Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Absolut.
Gråtit över en flicka? Ja.
Ljugit för någon? Såklart.
Varit i slagsmål? Nej.
Blivit arresterad? Nae om man bortser från när Hanna x2 och jag blev påkomna när vi kissade ute och fick böter.
Träffat någon från internet IRL? Tror jag inte.


Antal…
Gånger du varit kär? 3.
Gånger ditt hjärta brustit? Tappat räkningen.
Hjärtan brustet på grund av dig? Vet inte.
Tjejer du kysst? Kanske 3 på fyllan brukar det ju spåra ur.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Vet inte, 3-4 gånger kanskel.


Senaste…
Boken du läste? Är dålig på att läsa böcker, men ska sätta igång i sommar.
Personen du fick e-mail av? Mecentat-kortet.
Personen du fick brev av? Mamma och Sara skickade ner mina födelsedagspresenter.
Personen du fick sms av? Ullis.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Hela min familj har inte ätit tillsammans sen min födelsedag 2002.
Saken du köpte? Ett par badbyxor idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0