08

Hej Kompisar!
Det var sannerligen ett tag sedan jag tittade förbi här, men jag har rest land och rike runt skulle man kunna säga. Det började närmare bestämt för två(?) veckor sedan då jag och min kära pojk tog färjan över till Soumi och stugan för att njuta en vecka där, och OM vi njöt. Väl hemma tog vi oss till hans stuga i Falkenberg där det njöts vidare och så for vi till Götet för att kika på Beach boys, vilket var himla fint. Sen for jag till Norrköping för att fira mormor som blev 90..helt galet! Och sedan till Eskilstuna för att idag åka till Strängnäs och vidare till Stockholm. japp. så ser det ut.
Annars då?
Jo, det har lyckats bli sommar värme och varenda del i min kropp skrattar sig lycklig åt det.
Gustav och jag har bestämt oss för att flytta ihop, nu när vi är stora. Så vi letar lägenhet och jag ligger vaken om nätterna och funderar på hur den ska se ut.
Sen väntar ja på nya avsnitt av New Girl, äter polkagris och söker jobb.
Bilder på alla spännande äventyr kommer inomkort.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0