Ipren 400

Vad heter du? lisa
Vart bor du? stockholm
Trivs du där? soooo far soooooo good, vill stanna här ett BRA tag!
Brukar du läsa horoskop? det händer
Har du körkort? ja
Äger du några Converseskor? ja svarta, vita, gråa, blåa
Favoritdjur? de flesta
Vad spenderar du dina pengar på? mat, resor, kläder, sl-kort, alkohol, inträden, hårprodukter
Senaste konserten? tror att det var Eldkvarn i augusti, alldeles för länge sedan.
Festar du mycket? njae, i perioder.
Sprit, cider, vin eller öl?
inte sprit, inte cider, helst vit vin kanske rött någon gång till maten och öl dricker jag 98,9% när jag är ute.
Brukar du bli för full? skulle jag inte påstå

Antal kuddar i sängen? totalt 6st just  nu, men använder just nu två av dem
Kan du baka bullar? jadå
Har du varit med i scouterna? nix, men min syster var med ett tag.
Bläck eller blyerts? bläck
McDonald’s eller Burger King? spelar ingen roll
Är du allergiskt mot något? orättvisor, krig och falska människor
Äger du ett busskort? jadå
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? dricker inte mjölk
Hur ser du ut idag? knut på huvudet och morgonrock och som pricken över i:et snorig näsa och hostig hals
Har du haft sex idag? nej
Nästa mål i ditt liv? bli mer ekonomisk
Vad såg du senast på tv? Svtplay in my bloody heart!
Hur svarar du i mobilen? är det någon jag känner blir de ett enkelt "hallå" annars "hej, det är lisa"
Vem ringde du senast? Pappa
Vad sa den du ringde? frågade hur vi (jag och Gustav)  mådde.
Antal timmar sömn inatt? kanske 6-7
Vad innehåller din favoritnattmacka? oj! finns tusentals goda mackor, men jag äter äggmacka varje morgon och förvånas nästa jämt över hur gott det är.



HAR DU NÅGONSIN...
Bråkat med ditt husdjur: haha, blev säkert sur på min kanin Snuffi som jag hade när jag var lite. Hon var nämligen expert på att rivas.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: nae inte som jag kan minnas.
Är du ensam nu: ja.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: tjatiga radioplågor
Vill du gifta dig: någon gång
Vill du ha barn: inte inom en snar framtid, men kanske om några år när jag är mogen nog och känner att jag vill ta det beslutet med den jag lever med.



FAVORIT...
Rum i huset:
bor inte i hus.
Typ av musik: mycket mycket
Månad: maj, då våren brukar vara här på riktigt och ala sommarmånaderna, och september när löven faller och luften är så otroligt frisk.
Sten: marmor



DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit:
ja, hade sådann frukansvärd värk i kroppen igår.
Köpt någonting: nae
Varit sjuk: ja, rejällt med feber och halsont, så idag tycks näsan fyllts med litervis snor
Sjungit: ja, lite här och där
Sagt “Jag Älskar Dig”: japp till min älskade prins som åkte för lite mer än en timma sedan.
Velat säga till några att du älskar dem: nae
Träffat nån ny person: njae
Saknat någon: nae
Kramat någon: har kramat Gustav tusentals gånger denna helg.



SENASTE...
Låt du hörde:
Get used
Film du såg: the other guys
Drink du köpte: var super länge sedan jag köpte en drink
Sak du stal: haha, en gran förra året
Mat du åt: en godisbit
Gången du åt en korv: soyakorv och det var nog i höstas någon gång.




FÖRSTA
Första bästa kompis:
Maria
Första inhandlade skiva: antingen smurfhits eller europe
Första förälskelse: vår granne i linköping
Första begravning: någon av mummis släktingar
Första piercing/tatuering: örat när jag var 6 år.
Första fiende: alla hundar under min bardom, var livrädd för dom och såg dom som hemska monster.



SENASTE
Senaste människa du slog:
slår inte folk med mening, men slog nog till Gustav lite löst för någon silly grej.
Senaste stora bussresa: in till hötorget förr förra onsdan.
Senaste dusch: bad/dusch i söndags
Senaste irritation: satans förkyldningen
Senaste glass: minns ej
Senaste skjortan du haft på dig: svart/vit rutig skjorta i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0