first days of summer

Så fort jag fick chansen och ledigt så tog jag mit till den här fina mamman och hennes älskade son, närmare bestämt min systerson och gudson, så himla bra är han.
sen kom min älskade karl hem och då blev jag såhär glad efter lite sushi och pussar.
sen fotade jag nostalgi-bilder på jobbet. Humle och Dumle (världens bästa barnprogram från 70-talet)
mina sista dagar som praktikant på UR innehöll inspelningar, gottis-ätande och UR:s årliga sommarfest. Vilken succé
mamma, Sara, Liam och jag åkte till Ikea en sväng för att köpa massa presenter till Liam som nu funnit på jorden i en hel månad och så åt vi såklart Ikea- mat . bäst.
sen blev jag anställd en vecka på UR, för att sedan få semester dagen innan midsommar, då kom Gustav och käkade lunch med mig, Tobbe och John sen gick vi hem i solskenet och jag bar på en förkyldning som jag då förträngde.
Så ni kan ju själva räkna ut att det blev en lugn midsommar, fast Hampus 6 år höll igång mig och Gustav ändå. Jag ska säga er att det var himla skönt att ha en lugn midsommar. Det behövdes med tanke på att jag sen skulle åka på Peace and Love som jag fick av mamma i examens present.  Men det äventyret får ni veta mer om en annan dag.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0