Your Visits Are Getting Shorter

Här kommer en dröss med Peace and Love -konsert-bilder

Timbaktu, himla fin spelning, Jason är en klippa han.
Så Roxette, som var sådääär.
Sen var det Winnerbäckarns tur, vad ska man säga. Magiskt
Kungarna från Broadway aka. Eldkvard. Mysiga gubbar som vanligt.
Mumford and sons, första gången jag såg dom. Men deffinitivt inte den sista!
Laleh var söt och flumig.
Såg Maggio, då Petter och Daniel Adams Ray dök upp på scen, det var mäktigt.
Markus höll en spelning med P3 live session, intimt och mysig förmiddagshäng.
Billy Idol, körde både Sweet sixteen, White weeding och rebel yell, så jag var glad.
SEN! kom Bloc Party, kan ha varit den bästa spelningen under festivalen.
Kent, himla fint och himla regnigt.
Tredje gången jag såg Anna Ternheim och hon gör banemej aldrig mig besviken.
Sista spelningen var Soundtrack of our lifes och det är fan en synd att dom ska läggas ner, sådann här bra musik vill man inte gå miste om i live-sammanhang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0